گارانتی و خدمات پس از فروش

به منظور استفاده و اطلاع از خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات شرکت تجارت پاسارگاد لطفا نسبت به مطالعه شرایط درج شده در این صفحه اقدام فرمایید
بدیهیست در صورت هر گونه تغییرات در قوانین و شرایط استفاده از گارانتی مخصولات مراتب در این صفحه اطلاع رسانی شده و ملاک استفاده از شرایط گارانتی، موارد درج شده در این صفحه در روز استفاده از گارانتی خواهد بود و قابل استناد می باشدشرایط استفاده از گارانتی

به منظور دریافت گارانتی محصول در مدت زمان اعتبار آن به شرایط و موارد ذیل دقت فرمایید

1- تاریخ شروع گارانتی تاریخ صدور فاکتور فروش می باشد

2- مدت زمان گارانتی بر روی لیبل گارانتی شرکت تجارت پاسارگاد مندرج بر روی بسته بندی آن درج شده است

3- محصولات دارای بسته بندی پلمپ شرکتی بلافاصله بعد از باز شدن پلمپ آنها بعنوان کالای غیر آکبند در نظر گرفته شده و در صورت بروز هر گونه  ایراد مشمول استفاده از خدمات گارانتی می باشد

4-به منظور دریافت گارانتی ارائه محصول همراه با فاکتور خرید و جعبه آن به همراه تمامی متعلقات و لوازم جانبی داخل بسته در زمان خرید الزامی می باشد

5-بعضی از محصولات مشمول خدمات تعمیر و باز سازی می باشند و در صورت قابل تعمیر بودن محصول کالای جایگزین ارسال نخواهد شد

6- محصولات جانبی همراه محصول مشمول گارانتی تعویض کلی محصول نمی باشد

7- محصولات دارای عمر مفید مستند، متناسب با مدت زمان استفاده به منظور دریافت گارانتی مشمول فرانشیز می باشد

8-هزینه رفت و برگشت کالا از /به شرکت بر عهده خریدار می باشد

9-بررسی شمول گارانتی محصول مشمول بررسی فنی بوده و حداکثر ظرف 7 روز کاری به اطلاع خریدار می رسد

10-در صورت ارسال پستی کالا جهت گارانتی  رسید پستی را نزد خود نگاه دارید و بعد از اطلاع از دریافت کالای ارسالی نسبت به پیگیری آن اقدام فرمایید

11- ملاک ارزیابی و بررسی کالا جهت صحت عملکرد و قبول یا رد وضعیت محصول جهت استفاده از گارانتی نظر  کارشناسان فنی شرکت تجارت پاسارگاد می باشد و خریدار با اطلاع از این موضوع نسبت به استفاده از گارانتی آن اقدام می نماید .

شرایط ابطال گارانتی

لطفا در نظر داشته باشیدموارد زیر موجب ابطال گارانتی می گردد و مشمول پرداخت هیچگونه خسارت و یا تعویض و تعمیر نخواهد بود

1-هر نوع آسیب فیزیکی که با چشم مشاهده شود مانند شکستگی، کنده شدن قطعات، خراشیدگی، تاب برداشنگی برد، داشتن ترک، سوختگی، تغییر رنگ قطعات، بازشدن خنک کننده و …
2-هر نوع آسیب الکترونیکی که با چشم مشاهده شود و به دلایلی به غیر از ایراد ذاتی قطعه یا ایرادات نا شی از تولید قطعه در کارخانه باشد مانند: سوختگی پایه‌ها، سوختگی و یا ترکیدگی، تغییر رنگ قطعات بر اثر مشکل منبع تغذیه و یا مشکل مادربرد و یا نوسانات برق

3-هر گونه تعمیرات و یا باز شدن محصول خارج از شرایط کاربری اصلی آن ( مثلا باز شدن کیس پاور بانک و یا شارژر دیواری )محصول توسط تعمیرکاران متفرقه و خارج از شرکت حتی بدون ایجاد تغییرات در آن موجب ابطال کامل گارانتی می باشد و در صورت بروز هرگونه حادثه و یا عملکرد غیر استاندارد بعدی محصول مشمول گارانتی نخواهد بود

4-خرابی ایجاد شده در اثر استفاده نادرست از محصول نسبت به قابلیت های درج شده بر روی آن ( مثلا استفاده از اسپیکری که قابلیت ضد آب ندارد در محیط های مرطوب )

5-هر گونه مغایرت شماره سریال بین محصول و جعبه و کارت گارانتی در خصوص محصولاتی که دارای سریال درج شده بر روی محصول ، جعبه و کارت گارانتی می باشد

6-خرابی و اتمام محصولات مصرفی همراه کالای اصلی شامل گارانتی نمی باشد

7-محصولات خریداری شده از مجاری غیر رسمی، بدون لیبل گارانتی و فاقد فاکتور خرید

هر نوع استفاده غیر متعارف و خارج از تعریف اصلی عنوان شده برای محصول ( مثلا استفاده از قطعات رایانه ای مانند RAM-CPU-SSD برای ماینینگ و اورکلاکینگ )

 

ورود

حساب کاربری ندارید؟